بلاگ محمد

ساخت وبلاگ

خرید و فروش ملک با وکالت بلاعزل

فروش ملک با وکالت بلاعزل عبارتی است که احتمالا این روزها زیاد به گوشتان می خورد. مردم هنگام خرید و فروش ملک یا ماشین، وکالت ‌نامه بلاعزل رد و بدل می ‌کنند و  به این معنی است که وقتی فروشنده پول را به طور کامل دریافت کرد، به خریدار این اجازه را می ‌دهد که به جای او کارهای اداری مثل انتقال سند را انجام دهد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این وکالت ‌نامه قراردادی است که می ‌تواند خطرات بسیاری را برای طرفین به خصوص خریدار در پی داشته باشد. سوء استفاده‌ها و کلاهبرداری‌های زیادی در این نوع وکالت مشاهده شده است به همین علت بهتر است قبل از بستن این نوع قرارداد در مورد شرایط حقوقی و قانونی این نوع وکالت بیشتر اطلاعات کسب کنیم. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص تمام نکات مربوط به وکالت لاعزل صحبت نماییم:

وکالت بلاعزل چیست

وکالت به مفهوم دادن نمایندگی است، چیزی که در قانون به آن نیابت می گویند و بر پایه اعتماد داده می‌شود. فردی که امورات به او واگذار می ‌شود وکیل املاک و کسی که به شخص دیگری وکالت می ‌دهد، موکل نام دارد. وکالت بلاعزل وکالتی است که در آن موکل به تنهایی نمی‌ تواند وکیل را عزل کند. یعنی در وکالت ‌نامه وکالت وکیل یا عدم‌ عزل وکیل در ضمن عقد، شرط شده باشد. در این حالت موکل دیگر حق عزل وکیل ملکی و فسخ وکالت را نخواهد داشت.

 شرایط خرید و فروش ملک با وکالت بلاعزل

گاهی به دلایل مختلفی همچون  زمان ‌بر بودن نقل و انتقال ملک، هزینه ‌بر بودن نقل و انتقال، در دسترس نبودن سند یا عجله‌ ای که فروشنده دارد، سند به نام خریدار زده نمی‌ شود و مابین خریدار و فروشنده قرارداد وکالت بلاعزل بسته می ‌شود و فروشنده، خریدار را برای انجام امور مربوط به سند مانند گرفتن استعلام‌ های ثبتی و مفاصا حساب‌های شهرداری و در نهایت ثبت سند، وکیل ملک می‌کند. در چنین وضعیتی باید به نکاتی توجه داشت:

  1. وکالت بلاعزل به هیچ عنوان به این معنا نیست که فرد خریدار در هر زمان دلخواهی که بخواهد می توادن سند را به اسم خودش بزند. وکالت بلاعزل به این معناست که که فروشنده شخصا نمی ‌تواند وکالتش را فسخ نماید.  
  2. نکته ی بسیار مهم این است که وکالت بلاعزل با مرگ طرفین، جنون طرفین، یا استعفای وکیل املاک باطل می‌ شود. به همین علت برای احتیاط بهتر این است که فقط برای انجام امور اداری این وکالت انجام شود و اگر ملکی به صورت وکالتی خرید و فروش می‌کنید، باید هرچه سریعتر وکالت آن را به سند قطعی تبدیل کنید.
  • در وکالت بلاعزل، موکل قادر است خودش تمام کارهای مربوط به معامله را انجام دهد و این حق از او گرفته نمی ‌شود. پس اگر می‌ خواهید تمام کارها توسط وکیل خوب ملک انجام شود، به طور صریح در وکالت ‌نامه قید کنید که موکل حق دخالت و اجرای امور را ندارد.
  • هنگامی که شما از طریق وکالت بلاعزل ملکی را می خرید، تا زمانی که سند نزنید، شما صاحب خانه نیستید. در این شرایط فروشنده حق فروش ملک به دیگران را خواهد داشت. به همین علت باید حواستان باشد که همزمان با تنظیم وکالت ‌نامه، مبایعه ‌نامه را هم تنظیم کنید و در وکالت ‌نامه حق فروش ملک به شخص دیگر را از فروشنده بگیرید. زمانی که مبایعه نامه تنظیم شود یعنی شما مالک ملک هستید و هر مشکلی پیش بیاید، می ‌توانید در دادگاه ثابت کنید.
  • دقت کنید که وکالت‌ نامه‌ ای که تنظیم می‌ شود، دارای محدودیت زمانی باشد.  
  • بهتر است از انجام وکالت در مورد معامله‌ های وراثتی و شراکتی که موکلین بیش از یک نفر هستند، پرهیز کنید.
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:10

تفاوت مهندسی معماری با معماری داخلی چیست

 

تفاوت مهندسی معماری با معماری داخلی چیست؟ اغلب افراد در مورد تفاوت های مهندسی معماری و معماری داخلی دچار سردرگمی هستند و از تفاوت های بین این دو نقش اطلاعی ندارند. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص تفاوت های مهندسی معماری و شرکت معماری داخلی صحبت کنیم:

 

 

زمینه کاری مهندسی معماری

 

یک مهندس معمار در روند کلی ساختار ساختمان، پی ریزی بنا، دیوار ها، سقف، درب ها و پنجره ها را مورد بررسی قرار می دهد. وظیفه مهندس معمار تنها به ساخت خانه محدود نمی شود، بلکه باید ارتباط ساختمان با محیط های اطراف آن را نیز مورد بررسی قرار بدهد. ارتباط مسیر های رفت و آمد با فضای سبز ساختمان، رفع مشکل پارکینگ، نظم و ترتیب قرار گیری باغچه ها و طراحی فضاهای باز و یا بسته از جمله وظایفی هستند که بر عهده مهندس معمار ساختمان قرار دارد. شرکت دیزاین منزل ساخت پروژه های مسکونی، ساختمان های اداری، کارخانه ها، فرودگاه ها، ترمینال ها، مدارس، ساختمان های دولتی و … توسط مهندسین معمار صورت می گیرد.

 

زمینه های کاری معماران داخلی

 

زمینه ی کاری معماران داخلی محدود به طراحی داخلی یک فضا است. معماران داخلی مسئولیت طراحی داخلی یک مکان را بر اساس عناصر زیبایی شناختی، کاربردی بودن و با در نظر گرفتن نیاز ها و شرایط  مخاطبین بر عهده دارند. از معماران داخلی می توانید برای چیدمان لوازم و وسایل داخل یک محیط کمک بگیرید. آن ها به خوبی می دانند که مبلمان، تابلوها، مجسمه ها و سایر وسایل در یک محیط به چه نحوی قرار گرفته شوند تا حداکثر هماهنگی و زیبایی ایجاد شود. علاوه بر این معماران داخلی با اصول روانشناسی رنگ به خوبی آشناییت دارند و رنگ دیوارها، کف و سایر لوازم را به گونه ای انتخاب می کنند که هماهنگی خوبی در محیط داخلی ایجاد شود.

طراحی

 

از دیگر تفاوت علم مهندسی معماری با معماری داخلی در بحث طراحی است. اگر می خواهید در داخل خانه تغییراتی را ایجاد کنید و دکوراسیون آن را عوض کنید باید با یک معمار داخلی در این زمینه همکاری کنید اما اگر می خواهید تنها نمای بیرونی خانه خود را تغییر دهید، در این شرایط بهتر است که از یک مهندس معمار کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تراس را وارد خانه کرده و یا با تخریب یک دیوار تراس را بزرگ تر کنید، در این شرایط باید از شهرداری مجوز لازم را دریافت نمایید و مهندس معمار فردی است که می تواند این مجوز ها را برای شما دریافت کند.

 

برنامه ریزی

 

معماران، نقشه ساختمان را طراحی کرده و در صورت نیاز نقشه سه بعدی ساختمان را نیز طراحی می کنند. مهندسین معمار برای پروژه های ساختمانی خود  یک ماکت طراحی می کنند تا نمای بیرونی ساختمان گرفته و کلیه جزئیات داخلی آن را به صورت سه بعدی مشاهده نمایند. معماران داخلی و مهندسین معماری داخلی هلگر  با تهیه ی نقشه سعی در این دارند که شکل پایانی پروژه را مشاهده نمایند و در صورت نیاز تغییرات مورد نظر خود را در آن ایجاد کرده و حتی مکان اتاق ها و دیوار ها را تغییر دهند.

معماران داخلی نیز از این روش برای طراحی و شرکت دکوراسیون داخلی  مکان استفاده کرده  و بر روی چگونگی ظاهر اتاق نشیمن، طراحی سرویس بهداشتی و جزئیات دیگر در نقاط مختلف خانه تمرکز می کنند.  طراحی کلیت ساختمان، مقاومت و استحکام آن بر عهده مهندس معمار بوده و جزئیات و زیبایی خانه بر عهده معمار داخلی می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی  توجه داشته باشید که اگر می خواهید خانه ای داشته باشید که از هر نظر زندگی را برای شما ساده تر، کارآمد تر و آرامش بخش تر کند بهتر است که با هر دوی این افراد در کنار یکدیگر همکاری کنید چرا که معمار داخلی و مهندس معمار به گونه ای مکمل یکدیگر محسوب می شوند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:10

معماری داخلی خانه لوکس :  در واقع طراحی یک فضای جدید داخلی برای خانه ها و یا هر محیط دیگری است.  امروزه معماری داخلی تلفیقی از هنر، روانشناسی، توسعه اقتصادی، جامعه شناسی و محیط زیست می باشد. در بازسازی ساختمان باید به معماری و طراحی داخلی توجه ویژه ای داشت. یکی از نیازهای مهم هر انسانی در طول زندگی خود داشتن مکانی برای اسکان می باشد و این را می توان از بناهایی که به جا مانده است دید که چقدر به این موضوع و استحکام و طراحی آن اهمیت می داده اند. یکی از ویژگی های جالب این بناها معماری داخلی منحصر به فرد آن می باشد که با هوشمندی بسیاری تمامی نیازها و جنبه های زندگی یک انسان را همراه با در نظر گرفتن ویژگی های محیطی و فیزیکی را اعمال کرده اند و بنایی مستحکم و زیبا را ساخته اند.

با توجه به توضیحات داده شده سوالی که به وجود می آید این است که معماری داخلی دقیقا به چه چیزی اشاره دارد و آیا معماری همان طراحی و دکوراسیون داخلی است؟ در ادامه ی مطلب قصد داریم  بیشتر به پیرامون این موضوع بپردازیم:

 

مفهوم طراحی داخلی در خانه های مدرن  چیست

 

همانطور که می دانید در ساخت یک سازه و بنا عوامل گوناگون بسیاری دخیل هستند تا در نهایت خروجی مطلوبی ارائه شود. بنای کلی یک ساختمان در ابتدا به شکل یک طرح معرفی می شود و قسمت های مختلف آن مشخص می شود سپس بر اساس طرحی که داده شده، ساختمان ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. این مراحل کلی و به زبان بسیار ساده از فرآیند طراحی و ساخت یک بنا بود که عنوان شد و هر قسمت از آن خود توسط افرادی حرفه ای و با تخصص بررسی و اعمال می شود. یکی از مراحل مهم در ساختن یک بنا، طراحی ساختمان داخلی آن می باشد. شرکت معماری و طراحی داخلی  یک فرد که در مقام معمار داخلی فعالیت می کند به طراحی فضایی می پردازد که توسط مرزبندی های ساختمان مشخص شده است. برای مثال در نقشه ساختمانی یک خانه قسمت های مربوط به اتاق ها، آشپزخانه، سالن پذیرایی و … جایگاه آنها مشخص شده است، اما نوع طراحی این قسمت ها و به کارگیری عناصر فیزیکی، منابع موجود و … با در نظر گرفتن جنبه های زندگی افراد، توسط هنر معماری داخلی هلگر خانه لوکس  تعیین می شود.

 

 

 منظور از طراحی داخلی چیست

 

یکی دیگر از جنبه های مهم در بازسازی ساختمان یا ساختن یک بنا طراحی داخلی آن می باشد. منظور از طراحی داخلی، ساختن و طراحی بخش داخلی خانه از نظر جنبه هنری، بصری و کارکردی آن بر اساس ساختار علمی ساخت و ساز معمار داخلی می باشد. فرد طراح سعی دارد با استفاده از علم طراحی و خلاقیت خود به بهبود عملکرد کاربردی فضا بر اساس ویژگی های رفتاری و سلیقه ای کاربران بپردازد. به عبارتی طراحی داخلی مقوله ای میان معماری و  شرکت دکوراسیون داخلی است.

 

منظور از معماری داخلی خانه لوکس چیست

 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان ها در حال حاضر جزو پرطرفدارترین جنبه های بهینه سازی فضای داخلی هستند. دکوراسیون داخلی عبارت است ازهماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به شکل کاملا هنرمندانه. در طراحی دکوراسیون داخلی به ساختمان و معماری داخلی خانه لوکس دست زده نمی شود شرکت معماری داخلی هلگر  و با استفاده از عناصر و المان هایی که در محیط خانه یا اداره و … وجود دارد مانند لوازم منزل، تابلو و… محیط و فضای خانه تغییر داده می شود. فردی که به کار طراحی داخلی مشغول است قبل از هر چیز باید میزان روشنایی محیط، ابعاد و اندازه های لازم و متناسب با محیط برای مبلمان و… را در نظربگیرد و بر اساس این قوانین همراه با خلاقیت خود محیطی زیبا و دلچسب را خلق کند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 266 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 3:03

مضرات کامپوزیت دندان چیست

مضرات کامپوزین دندان : کامپوزیت دندان یک تکنیک بسیار سریع و کارآمد برای برطرف کردن عیوب دندان ها و زیبایی  آن هاست. عیوبی همچون بدرنگی و زردی دندان ها، لب پریدگی و شکستگی های جزئی به آسانی به کمک کامپوزیت ونیر دندان برطرف می شوند.

 عوارض و مضرات کامپوزیت دندان های جلو برای آن دسته از افرادی که اخیرا از ونیر کامپوزیت برای ترمیم دندان های خود استفاده کرده‌اند تا حدودی شامل درد و ناراحتی جزئی و در برخی موارد نادر تورم و کبودی در لثه ها می باشد. این موارد گفته شده ممکن است به مدت 2 هفته ادامه داشته باشد. حساس شدن دندان های جلو به غذاهای سرد و گرم از دیگر مضرات کامپوزیت ونیر دندان های جلو است به نحوی که فرد هنگام گاز زدن یا خوردن غذاهای سفت ممکن است درد بیشتری احساس کنند. دندانپزشک برای کاهش عوارش کامپوزیت دندانهای جلو مسکن های مناسب و ضد التهاب ها را تجویز می‌کند تا زمانی که بدن بیمار با کامپوزیت ونیر سازگار شود.

خیلی از افراد با وجود این که به آن ها اکیدا گفته می شود که تا چند روز بعد از کامپوزیت دندان از گاز زدن غذاهای سفت خودداری نمایند و از کامپوزیت دندان خود مراقبت کنند در انجام دستورالعمل های توصیه شده توسط پزشک سهل انگاری می کنند. در این شرایط احساس درد و ناراحتی کاملا طبیعی است. سهل انگاری افراد و توجه نکردن به توصیه های پزشک یکی از مواردی است ه موجب  ایجاد احساس درد و ناراحتی در افراد می شود.  

 

اقداماتی برای کاهش عوارض کامپوزیت دندان

  1. یکی از مهم ترین اقداماتی که برای کاهش عوارض های ناشی از کامپوزیت دندان پیشنهاد  می شود، رعایت نمودن دستورالعمل های بهداشتی است. این دستورالعمل ها که به طور معمول توسط دندانپزشک توصیه می شود شامل مواردی همچون مسواک زدن، استفاده از نخ دندان، نوشیدن آب کافی بعد از هر وعده غذایی، خودداری از گاز زدن و جویدن غذاهای سفت به خصوص در چند روز اول بعد از کامپوزیت دندان و عدم مصرف نوشیدنی ها یا غذاهای اسیدی و حاوی الکل است.
  • توجه داشته باشید که اگر احساس درد و ناراحتی شما بعد از کامپوزیت دندان آنقدر زیاد است که نمی توانید به درستی غذا بخورید بهتر است که در چند روز اول از داروهای مسکن استفاده کنید تا زمانی که بدنتان به کامپوزیت ونیر ها عادت کند. البته در خورد نداروهای مسکن نیز نباید زیاده روی نمایید. از داروهای مسکن فقط به اندازه ای که خود دندانپزشک تجویز نموده استفاده کنید.
  • در صورتی که احساس درد، سوزش، تورم یا کبودی بیش از دو هفته ادامه داشت برای کاهش عوارض کامپوزیت دندان هایتان به دندانپزشک مراجعه کنید. اگر فکر می کنید دندانپزشکی که کامپوزیته ای دندانی را برایتان نصب نموده از مهایت و تخصص زیادی برخوردار نیست می توانید از دندان هایتان یک عکس اشعه ایکس تهیه کرده و به دندانپزشک زیبایی دیگری مراجعه نمایید تا علت عوارض کامپوزیت ونیر مشخص شده و برطرف شود.

 

احساس درد پس از کامپوزیت دندان

عده ای احساس درد را جزو مضرات کامپوزیت دندان می دانند اما باید گفت که به طور معمول داشتن احساس درد و ناراحتی پس از کامپوزیت دندان طبیعی است، اما این درد باید بعد از حداکثر 2 هفته برطرف شود. اگر درد و ناراحتی به طور مداوم ادامه داشته باشد و یا وخیم تر شود حتما باید علت اصلی آن را مشخص و برطرف کرد. از اصلی ترین دلایل درد پس از کامپوزیت دندان های جلو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عدم فرم دهی مناسب کامپوزیت ها روی دندان توسط دندانپزشک
  2. وجود پوسیدگی در دندان های زیر کامپوزیت
  3. عدم مراقبت صحیح از کامپوزیت ونیر
  4. مبتلا بودن به عارضه هایی همچون دندان قروچه و یا ساییدن دندان ها به یکدیگر
  5. آسیب دیدن رگ ها، بافت ها یا رشته های عصبی هنگام کاشت کامپوزیت دندان ونیر
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:43

طراحی دکوراسیون داخلی شرکت مهندسی بسیار حائز اهمیت است چرا که یک طراحی خوب و اصولی نقش بسیار مهمی در موفقیت آن ها ایفا می نماید. طراحی دکوراسیون داخلی شرکت مهندسی اگر طبق اصول انجام شود هم بر روی کارمندان و پرسنل مشغول به کار در شرکت و هم بر روی مخاطبین تاثیرات مثبت بسیاری می گذارد. شرکت معماری داخلی موفق در سال های اخیر پی به ارزش و اهمیت شرکت دکوراسیون داخلی و کاربردی و نقش آن درموفقیت خود برده اند. همین امر باعث شده است تا افراد مختلف با الگوبرداری از شرکت های موفق به فکر ایجاد دکوراسیون مناسب و کاربردی در محیط کار خود شوند. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص یک سری اصول اولیه در طراحی داخلی صحبت نماییم:

 

اصول اولیه در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت معماری داخلی

 

یکی از مهم ترین اصول در حین معماری داخلی هلگر که باید به آن توجه بسیار داشت بحث نور پردازی است. نورپردازی در یک فضای داخلی پیامدهای مهمی در بردارد. نورپردازی مناسب یک فضا آن فضا را خوشامد و چشم نواز جلوه می کند واین در حالیست که نورپردازی نامناسب زیبایی های محیط را آنطور که باید به نمایش نمی گذارد. نورپردازی در کنار ابعاد زیباشناختی دارای بعد عملکردی هم می باشد. نور مناسب در طول شب در یک فضای داخلی می تواند حس محدود بودن یا ابهام و هراس را بر طرف کند.

 

حجم

 

حجم  یکی دیگر از موارد مهم در معماری داخلی هلگر است. در معماری سنتی ایران، شاهد فضاهای پر و خالی بسیاری هستیم. در این معماری مسائل حجمی اهمیت زیادی دارد. ما فضای داخلی را به واسطه لایه بیرونی بنا درک می کنیم. این لایه بیرونی در حقیقت همان حجم کلی بناست. در معماری مدرن، معمار به انتزاع و جدایی پوسته یا حجم بنا از درون آن می اندیشد و اینجاست که دیوارها و سقف ها، فضایی تاکیدی ایجاد می کنند و خود را از قید و بندهای فضای داخل رها می کنند. این جا طراحی داخلی به مثابه یک سامان یا روش معمارانه مطرح می شود.

 

شکل

 

شکل، خط بیرونی یک شی را تشکیل می دهد. در علم شرکت معماری داخلی به طور معمول افراد  شکل و فرم را با هم اشتباه می گیرند. شکل یا صورت معادل کلمه Shape انگلیسی است در حالی که فرم املای فارسی همان Form است. شکل ها به سه صورت طبیعی غیر قابل مشاهده و هندسی می باشند. شرکت دکوراسیون داخلی  در ترکیب بندی یک فضا شکل اشیا عامل تعیین کننده ای است. طراحان داخلی به کمک این عامل می توانند ترکیبات بصری گوناگونی پدید آورند.

بافت مشخصه ای از یک شی است که با لمس کردن یا دیدن به چشم می آید. بافت می تواند نرم یا خشن، کشیده یا برجسته، زبر یا مخملین و یا ابریشمی باشد. در طراحی داخلی پوسته ها و سطوح فضایی معمولا بسته به عملکرد هر فضا تغییر می کند. به عنوان مثال طراحی داخلی یک خانه نیازمند سطوحی نرم و منعطف باشد، اما در فضای داخلی یک سینما نباید از چنین سطوحی استفاده نمود.

 

فضا در معماری داخلی

 

در یک معماری داخلی، فضا جزو مهم ترین مواردی است که حتما باید به آن توجه نمود چرا که استفاده ی موثر از فضا و ارتباط آن با محیط مساله ای بسیار حائز اهمیت است. مساله ای که در رابطه با فضا مطرح می شود، رعایت ابعاد انسانی در طراحی داخلی است. از قرن ها پیش رویکرد عمده فیلسوفان و معماران به عنصر فضا، برجسته بوده است. شرکت دکوراسیون داخلی  در طی سال های اخیر هم ارتباط بین ابعاد انسانی با فضاهای داخلی به یکی از فاکتورهای مهم طراحی بدل شده که از آن تحت عنوان ارگونومی یا کار پژوهی در دید کلی و اندام سنجی  در دید جزئی، یاد می شود. در طراحی داخلی می بایست رابطه درست انسان با فضا تعریف شود و ابعاد بدن انسان ها برای سهولت دسترسی های فضایی مد نظر قرار گیرد.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 4:44

طراحی میز اداری مدرن و لوکس

 

میز اداری مدرن و لوکس : یکی از اصلی ترین آیتم ها در دکوراسیون اداری یک شرکت، میزهای کار کارمندان و پرسنل هستند. با خرید یک میز اداری مدرن و لوکس هم به زیبایی محیط کار و هم به افزایش کارایی و آرامش کارکنان می توان دست پیدا کرد.  در طراحی یک میز اداری مدرن اولین موردی که باید مدنظر قرار بگیرد آرامش و راحتی پرسنل است چرا که کارمندان امروزه مدت زمان زیادی را پشت میزهای کاری خود سپری  می نمایند و به همین علت یک میز اداری مناسب می تواند بازده کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد.

به دلیل هزینه بر بودن تعویض میزهای اداری باید در حین خرید دقت بسیاری داشت تا در آینده ای نزدیک نیازی نباشد که آن ها را تغییر داد. میزهای اداری باید دقیقا متناسب با شغل هر فرد انتخاب شوند و باید به این موضوع دقت شود که آیا افراد با ارباب رجوع در ارتباط هستند یا خیر. افرادی که با کامپیوتر کار می کنند باید میزی داشته باشند که از فضای کافی برای قرار دادن  کیبود و کیس برخوردار باشد. علاوه بر آن میزهای اداری باید از جنس مرغوب انتخاب شوند تا موس به راحتی بتواند برروی آن جابه جا شود.

 

طراحی میز کارمندی

 

به علت آنکه تعداد کارمندان در فضاهای اداری بیشتر از بقیه است، درطراحی میزهای اداری برای کارمندان تنوع رنگ و طرح بیشتری را لحاظ می کنند و بدین ترتیب در نهایت یک میز اداری مدرن و لوکس ساخته می شود. به علت تنوع بالا شما به آسانی قادر هستید مطابق با هر سلیقه و با داشتن هر میزان بودجه ای،  میز مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب نمایید. اندازه میز مدرن باید با توجه به اندازه فضا در نظر گرفته شود. وقتی فضایی کمی در اختیار است انتخاب یک میز بزرگ فقط در رفت آمد مشکل ایجاد می کند و کارایی چندانی ندارد. برای فضاهای کوچک بهتر است از میزهای کوچک استفاده نمایید که دارای کشوهای بسیاری می باشد. بدین طریق می توانید لوازم و کلیه وسایل اضافی را در درون کشو قرار دهید. میزهای کارمندی می ‌توانند شکل و شمایل میزهای مدیریت را داشته باشند، ولی از آن ها کوچک ‌تر هستند.

میزهای کارمندی علاوه بر راحتی و القای حس آرامش باید زیبا و هماهنگ با فضای اطراف نیز باشند. این میزها از مواد اولیه گوناگونی با توجه به سلیقه سفارش ‌دهنده ساخته می ‌شوند. بهتر است میز کارمندی خیلی سنگین نباشد تا جابه ‌جایی آن ها راحت صورت گیردمیز رزین علاوه بر راحتی وزیبایی باید بادوام هم باشد و از استحکام خوبی برخوردار باشد تا بتواند فشار وارده از وسایل را تحمل کند. سازندگان در ساخت آنها باید اصول مهندسی و ارگونومی را در نظر داشته باشند.

طراحی میز کارشناسی

 

میزهای کارشناسی نیز که اغلب در محیط ‌های اداری استفاده می‌ شوند، دارای ویژگی ‌هایی هستند که مجموع آن ها راحتی کارمندان را فراهم می‌ کنند. ارتفاع استاندارد این میزها حدود 75 تا 85 سانتی‌‌ متر می باشد. یکی از خصوصیات میزهای کارشناسی این است که پایه ‌های آن قابلیت تغییر ارتفاع  دارند. بدین ترتیب هر کارمند قادر است با توجه به شرایط خود آن را تنظیم کند.

طول میزهای کارشناسی بین 90 تا 250 سانتی متر است که بسته به کارایی آن قابل تغییر است. اندازه طول میز رزین دست ‌کم 1200 میلی‌ متر و عرض آن هم باید 800 میلی ‌متر در نظر گرفته شود. خیلی از کارکنان علاوه بر سطح میز مدرن وود تک  نیاز به فضاهای دیگر مانند کشو هم دارند که بتوانند اسناد و مدارک خود را در آنجا نگه داری کنند و در صورت لزوم از دسترس دیگران دور نگه دارند و قفل کنند. میزهای کارشناسی دارای فضایی برای قرار دادن کیس و کیبورد نیز هستند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 292 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:35

کیل رسمی دادگستری کیست

وکیل رسمی دادگستری فردی می باشد که با داشتن پروانه وکالت و با عضویت در یکی از کانون‌های وکالت دادگستری از طرف اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی، دولتی یا غیر دولتی، دفاع از حقوق موکل را در دادسراها، دادگاه‌ ها، ادارات ثبت و املاک قبول می‌ کند و کار وکالت می ‌کند. در کشورهای پیشرفته مشاوره های وکیل ملک به شکل تخصصی است. بدین معنی که بعضی وکلا در زمینه ی تجاری تخصص دارند که موکل با توجه به نوع تخصص آن ها به ایشان مراجعه می کند و بعضی دیگر در حوزه های مختلف فعالیت می نمایند. چند سالی است که این مدل فعالیت وکلا در ایران نیز رایج شده است. در ادامه قصد داریم در این خصوص بیشتر صحبت نماییم:

انواع تخصص های وکیل

وکیل خانواده

وکیل خانواده یک از عناوینی است که به وکیل رسمی دادگستری داده می شود. وکیل رسمی دادگستری که به شکل تخصصی در امور مربوط به خانواده فعالیت می کند به حقوق و مقررات خانوادگی تسلط کامل و جامع دارد. از آنجایی که لفظ وکیل عام است، چنین شخصی می تواند وکیل محضری باشد که در دفتر خانه اسناد رسمی توسط فرد انتخاب می شود تا جهت انجام  امور خانوادگی و مطالبات حق و حقوق ضایع شده اعضای خانواده خود اقدام کند و یا این که می تواند وکیل املاک باشد که به نیابت از موکل خویش در دادگستری و زیر مجموعه های آن اقدام قضایی و احقاق حق نماید.

وکیل چک و سفته

همانطور که می دانید امروزه در فضای بازار، اکثر معاملات انجام شده از طریق اسناد تجاری نظیر چک و سفته انجام می ‌شود. اما به علت عدم وجود نقدینگی و نیز رکود اقتصادی در بازار، بسیاری از چک ها به دلیل عدم موجودی نقد نمی‌ شوند. در چنین شرایطی، وکیل چک و سفته به دلیل آگاهی حقوقی و نیز آشنایی با روند دادگاه و نحوه مطالبه وجه اسناد مالی می‌تواند حقوق از دست رفته طلبکار را زنده نماید.

وکیل ملکی

در حال حاضر خرید و فروش املاک و زمین بیش از پیش انجام می شود و در معاملات املاک نیاز به وکیلی خبره و ماهر به شدت احساس می شود. وکیل ملکی فردی است که در مورد انواع املاک اعم از بایر و غیر بایر اطلاعات نسبی حقوقی و غیر حقوقی داشته باشد.

وکیل مهاجرت

به هر فردی که قصد مهاجرت دارد پیشنهاد می شود که حتما با یک وکیل مهارجت حرفه ای در این باره صحبت نماید و از وی مشوه های لازم را دریافت نماید. وکیل مهاجرت وکیلی است که در امور مربوط به مهاجرین به کشورهای دیگر و اخذ تابعیت از دولت های مطبوع که در آن مقیم هستند، اطلاعات حقوقی  کافی داشته باشد. این که چگونه از حقوق مهاجرین در کشورهای مقیم دفاع نماید یا در مورد تابعیت آن ها به درستی  اقدام کند.

وکیل امور قراردادها

وکیل امور قراردادها وکیلی است که در قراردادهایی که بین اشخاص تنظیم می شود اطلاعات نسبی حقوقی داشته باشد. این قرار دادها می تواند بین اشخاص حقیقی و یا بین اشخاص حقوقی تنظیم گردد. بدیهی است که وجود وکیل ملک خبره در زمان عقد قرار دادهای مذکور، می تواند تا حدود زیادی از خسارات و     کلاهبرداری های ممکن در آینده جلوگیری کند.

وکیل شرکت ها

وکیل شرکت ها عنوانی دیگر برای وکیل است و به وکیلی اطلاق می شود که در امورات مربوط به    شرکت ها و انواع آن از اطلاعات حقوقی خوب و کاملی برخوردار باشد. این شرکت ها می توانند   شرکت های تجاری مشخص در قانون تجارت باشند مانند شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت های  تضامنی  و یا این که می توانند شرکت های غیر تجاری مانند شرکت های عام المنفعه و فرهنگی باشند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 263 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:39

نکات مهم در طراحی داخلی شرکت

 

اگر صاحب یک شرکت و یا اداره هستید باید بدانید که معماری داخلی  شرکت و اداره تان بسیار مهم است چرا که یک طراحی مناسب و ایده آل دکوراسیون دفتر کار می تواند نقش بسیار مفید و موثری در جذب و اعتماد مشتری ها دارد. معمولا برای طراحی دکوراسیون های اداری به مشخصات فرهنگی مراجعه کنندگان و خدمات ارائه شده شرکت دکوراسیون داخلی  توجه زیادی می شود.

مهم ترین موضوعی که باید از آن مطلع باشید این است که فضای کارتان را همچون منزل خودتان در نظر بگیرید و به طراحی داخلی آن اهمیت بدهید. محل کارتان، جایی است که برای به دست آوردن سهم بازار در آن می جنگید، به دنبال فرصت های شغلی بهتر می گردید، و آرزوهای خودتان را محقق  می سازید. به همین علت اگر به دنبال بهره وری بیشتر هستید باید محیط کسب و کارتان را به شکلی  حرفه ای در معرض دید بگذارید. در ادامه ی مطلب قصد دارم در خصوص طراحی داخلی شرکت نکاتی را بگوییم:

 

 

اهمیت به ظاهر کلی شرکت

 

خودتان را جای فردی بگذارید که برای اولین بار به شرکت شما آمده است. به نظرتان چه نوع برداشتی از شرکت شما و کسب و کارتان خواهد داشت؟ معماری داخلی سعی کنید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که داخل و خارج دفتر کارتان به اندازه کافی خوب و مناسب طراحی شده است. به ظاهر کلی شرکت و تمیز و مرتب بودنش توجه ویژه ای داشته باشید. با صرف اندکی هزینه و خرید  گل و گیاهان آپارتمانی می توانید محیط کسب و کارتان را بسیار زیبا جلوه دهید. رنگ هایی که برای رنگ آمیزی دیوارها به کار می برید نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی برای بازدید کنندگان داشته باشد. در واقع باید کاری کنید که مراجعه کنندگان به دفتر شما، همان حسی که خودتان انتظار دارید را از محیط کارتان درک کنند.

 

توجه کردن به رنگ های محیط

 

به کار بردن رنگ ها در هر محیطی باید طبق اصول روانشناسی رنگ باشد. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ های مناسب برای دکوراسیون دفتر کار، به طور خاص و ویژه ای به نوع کاری که به آن مشغول هستید وابسته است. به طور مثال اگر شرکتی دارید که در حوزه ی مالی و حقوقی فعالیت می کند بهتر است که از رنگ های خنثی برای رنگ آمیزی فضای داخلی تان استفاده نمایید اما حرفه هایی همچون عکاسی و طراحی گرافیک، که خلاقیت بیشتری در آنها دخیل هستند، با رنگ های پر انرژی و گرم، قرابت بیشتری پیدا می کنند.

 

نوردهی مناسب

 

در طراحی داخلی شرکت دکوراسیون داخلی  باید توجه کنید که فضا از نور کافی برخورار است. نور یکی از مهم ترین فاکتورها در  شرکت معماری داخلی محسوب می شود. نور محیط کار از جمله فاکتورهایی است که  می تواند تاثیر مستقیمی روی نحوه فعالیت و راندمان کار داشته باشد، به همین دلیل سعی کنید از تامین نور کافی در محیط های بسته اطمینان حاصل کنید. اگر اتاق ها به گونه ای هستند که به نور طبیعی دسترسی دارند می توانید از پرده های کرکره ای استفاده نمایید تا به بهترین نحو ممکن نور خورشید را در فضای اتاق مدیریت نمایید.

توجه به جزئیات محیط

 

پس از آنکه همه ی وسایل اصلی دفتر کارتان را در سر جایشان قرار دادید و همه کاغذها و اسناد رها شده در اتاق را در قفسه ها طبقه بندی کردید، نوبت به بررسی جزئیات می رسد. در جزئیات باید توجه داشته باشید که آیا ابزار و وسایلی که در اطراف خودتان قرار داده اید، دقیقا همان چیزهایی هستند که به آن ها نیاز دارید؟ برای اینکه بتوانید به خوبی این موارد را مدیریت کنید، سعی کنید همه وسایل را با توجه به کاربردهایشان در نقاط مختلف دفتر کارتان بچینید.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 237 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 9:50

روکش های کامپوزیت بهترین راه حل برای زیبایی طرح لبخند می باشند. با کمک روکش های کامپوزیت می توان عیوبی همچون بدرنگی و زردی دندان ها،  لب پریدگی و شکستگی های جزئی را برطرف نمود. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص نحوه کامپوزیت دندان صحبت نماییم و مراحل آن را نام ببریم:

نحوه ی کامپوزیت دندان سپیدنت

نحوه ی کامپوزیت دندان به این شکل است که در ابتدا انتخاب رنگ کامپوزیت انجام می شود. کامپوزیت های دندان در رنگ ‌های متنوعی وجود دارند و هر فردی باید از قبل رنگ موردنظر خود را انتخاب نماید. رنگ کامپوزیت ونیر باید با رنگ پوست و مو تطابق داشته و کاملا هماهنگ باشد تا زیباتر جلوه نماید.  دندانپزشک از کتابچه راهنمای خود که شامل نمونه ‌هایی مختلف از رنگ‌های کامپوزیت است برای کمک به انتخاب رنگ توسط بیمار استفاده می ‌کند تا رنگی را انتخاب کند که نزدیک ‌ترین تطابق را با رنگ دندان‌ های بیمار داشته باشد.

مرحله ی دوم: آماده سازی و تمیز کردن دندان ها

اگر سطح دندان‌ تمیز و بدون جرم نباشد نمی ‌توان روکش های کامپوزیت را قرار داد به همین علت قبل از قرار دادن روکش های کامپوزیت، دندانپزشک دندان ‌های شما را پولیش می ‌کند تا هر گونه جرم و پلاک دندانی را از روی آن ها برداشته شود. این آماده ‌سازی به لایه مینای دندان نفوذ کرده و عاج یا لایه زیرین دندان ظاهر می‌ شود.

مرحله ی سوم: متخلخل کردن سطح دندان با اسید

پس از تمیز کردن و آماده سازی دندان ها نوبت به متخلخل کردن سطوح دندان به کمک  ماده اسیدی دندان است . ماده اسیدی دندان به صورت ژل است که در قالب‌های سرنگی کوچک موجود است. این ژل‌ به طور معمول حاوی 30 تا 40 درصد اسید فسفریک است و بر روی دندانی که قرار است کامپوزیت شود ریخته می‌شود. این ژل اسیدی به مدت 15 ثانیه بر روی سطح دندان گذاشته و سپس بطور کلی از روی دندان شسته می‌ شود. پس از پاک کردن ژل، اکنون سطح دندان کاملا  آماده کامپوزیت است.

 

مرحله ی چهارم: گذاشتن کامپوزیت ونیر بر روی دندان

در این مرحله، دندانپزشک ماده کامپوزیت را با استفاده از یک برس کوچک یا اپلیکاتور روی سطح متخلخل شده ی دندان اعمال می کند. برای آنکه اطمینان حاصل شود که ماده کامپوزیتی دندان به شکل یک لایه نازک بر روی کل دندان و سطوح آن پخش شده است گاهی اوقات  به آرامی بر روی دندان باد دمیده می ‌شود.

مرحله ی پنجم: پولیش کامپوزیت دندان

پس از آنکه ماده کامپوزیت بر روی دندان قرار گرفت، دندانپزشک پرتو نوری با طول موج خاص را بر روی آن می‌ تاباند.نور یکی از این واحدها به رنگ آبی است و کاتالیزور را در ماده کامپوزیت فعال می‌ کند و موجب سخت شدن آن می ‌شود. معمولا مدت زمان تابش نور بر روی کامپوزیت دندان حدود 10 تا 20 ثانیه خواهد بود. پس از آن اکنون می ‌توان گفت که کامپوزیت ونیر سپیدنت اولیه ‌ای برای دندان ایجاد شده است.

 مرحله ی ششم: ترمیم و گذاشتن ماده کامپوزیتی دندان

پس از آن که باندینگ اولیه با سطح دندان ایجاد شده است از طریق ماده کامپوزیتی اکنون لایه ‌های پی در پی کامپوزیت دندانی به دندان اضافه می ‌شود تا شکل و حجم مورد نیاز برای ترمیم دندان فراهم شود. با افزودن و تنظیم هر یک از این لایه‌ ها، یک پیوند شیمیایی با لایه ‌های کامپوزیت که قبلا بر روی دندان قرار داده شده ‌‌اند ایجاد می ‌شود. کامپوزیت دارای استحکام زیادی است. دندانپزشک آن را در قسمت‌های کوچک بر روی دندان می‌گذارد و به آرامی هر یک از آنها را بر روی جای خود با برس می‌مالد تا زمانی که بخشی از ترمیم در حال ساخت از شکل مورد نیاز برخوردار باشد.

مرحله ی هفتم: فرم ‌دهی کامپوزیت

پس از آن که دندانپزشک از موقعیت کامپوزیت ونیر دندان رضایت کامل داشت به کمک همان نور قبلی تنظیمات اولیه را انجام می ‌دهد. معمولا مدت زمان لازم برای تابش پرتو نور چیزی حدود 10 تا 40 ثانیه و در برخی از موارد احتمالا بیشتر است.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 294 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 5:00

خرید میز کاری اداری مدرن

 

میز کار اداری مدرن : با خرید یک میز اداری مدرن می توانید تنوع بسیاری را در دکوراسیون داخلی محل کار خود ایجاد نمایید. در حال حاضر شرایط کاری شرکت ها و اداره ها بسیار متفاوت تر از قبل شده است. امروز افراد بیشتر ساعات کاری خود را در پشت میزهایشان سپری می نمایند. اگر کارفرما و صاحب کسب و کاری هستید باید بدانید که با خرید یک میز کار مدرن  اداری مدرن ومناسب می توانید کارایی و بهره وری کارمندانتان را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید و علاوه بر آن بر روی دکوراسیون داخلی شرکتتان نیز تاثیرات مثبت بسیاری می گذارید. در حین خرید میز کار اداری موارد گوناگونی وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه داشته باشید. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص برخی از این موارد صحبت نماییم:

 

نکات مهم در خرید میز کار اداری مدرن

 

  1. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید میز مدیریت و میز اداری مناسب، تعیین مرز بندی میان کارمندها می باشد. به عبارتی قبل از خرید میز مدرن  باید فضای شرکت و اداره را در نظر گرفت و میزی متناسب با فضای در اختیار تهیه نمود. میز اداری باید به گونه ای انتخاب شود که فضای لازم برای فرد مورد نظر را فراهم کند و مانع رفت و آمد کارمندان نشود.

 

  1. مورد دیگری که باید به آن توجه داشت متریال میز است. امروزه میزهای اداری با متریال های گوناگونی همچون چوب طبیعی، ام دی اف، فلز وشیشه طراحی و ساخته می شوند. میزهای چوبی، ام دی اف و فلزی از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین علت اگر قرار است وسایل سنگینی روی میز قرار داده شود است بهتر است میزهای چوبی ام دی اف و یا فلزی را خریداری نمایید.

متناسب با دیزاین شرکت و اداره

در هنگام انتخاب میز برای شرکت و یا سازمان ها باید به رنگ دیوارها و حتی کف نیز توجه داشت. اگر رنگ میز مدرن وود تک  با رنگ دیوار ها و کف هماهنگی داشته باشد موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای داخلی می شود. به طور کلی رنگ های تیره بیشتر از رنگ های روشن طرفدار دارند چرا که به عقیده ی این افراد رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند. اگر در انتخاب رنگ میز دچار تردید هستید می توانید از یک طراح داخلی که به خوبی با مباحث ترکیب رنگ ها آشناییت دارد کمک بگیرید.

 

  1. میزهای کارمندان و پرسنل نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد. اگر میز مدرن با کیفیت  خریداری شده بیش از حد بلند و متفع باشد موجب می شود که کارمندان به آسانی به وسایل روی میز دسترتسی نداشته باشند. از سوی دیگر کوتاه بودن بیش از اندازه ی میز نیز به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود. میز کار اداری مدرن باید حتما اصولی و طبق استانداردهای لازم طراحی و ساخته شده باشد.

 

  1. میزهای کارمندان باید در اندازه ای باشد که به راحتی بتوان نسبت سیستم کامپیوتر، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و دیگر وسایل را بر روی آن قرار داد. اگر میز مدرن دارای فضای کافی باشد، کارمندان راحت تر به کارهایشان رسیدگی می کنند.

 

  1. رنگ میز در حین خرید یکی دیگر از مواردیست که باید به آن توجه نمود. خرید میز اداری مدرن رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند و از سوی دیگر بیشتر می توانند توجه ناظرین را به خود جلب کنند. البته این نظریه قطعی نیست و بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت هارمونی داشته بهترین رنگ میز مدریتی می باشد

 

  1. طرح و فرم میز مورد دیگریست که حتما باید به آن توجه داشت. میزی را که برای شرکت و اداره ی خود انتخاب می کنید بهتر است از سادگی خارج بوده و دارای اشکال و طرح های خاص و زیبایی باشد. میزهای با طرح و اشکال زیبا به زیباسازی محیط داخلی کمک بسیاری می کنند.
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 2:59

سوال از وکیل : امروزه برای پرسیدن سوال از وکیل راه های گوناگونی وجود دارد. با توجه به اینکه اکثر موسسات حقوقی دارای وب سایت و شبکه های اجتماعی می باشند می توانید به شکل آنلاین با وکلا ارتباط برقرار نموده و سوالات حقوقی خود را مطرح نمایید. تماس تلفنی روشی دیگر برای ارتباط با وکیل و مشاوره گرفتن از وی می باشد که دارای مزیت های بسیاری می باشد. اول انکه امکان ارتباط با وکیل ملک در هر ساعتی در طول روز فراهم و میسر است و دوم آنکه طبیعتا مشاوره به شکل تلفنی کم هزینه تر از مشاوره حضوری است.

آیا مشاوره آنلاین و تلفنی با وکیل سودمند است

آیا مشاوره آنلاین و تلفنی با وکیل املاک می تواند در راستای حل شدن مشکلات حقوقی پرونده سودمند باشد؟ این سوال شاید سوال خیلی از افراد باشد. در پاسخ باید گفت که نمی توان یک جواب قطعی به آن داد چرا که تا حد زیادی بستگی به پیچیدگی های پرونده و مشکل حقوقی فرد دارد. اگر مشکلات به وجود آمده ساده باشند با یک مشاوره تلفنی و یا آنلاین و پرسیدن سوال از وکیل می توان گره از کار پرونده باز کرد اما طبیعتا هنگامی که پرونده بسیار پیچیده باشد و لازم باشد که وکیل از نزدیک مستندات و جوانب پرونده را مشاهده نماید به هچ عنوان هیچ یک از این صورت های مشاوره نمی تواند راهکار خوبی باشد و در چنین شرایطی حتما باید حضورا به نزد وکیل خبره و متخصص مراجعه نمود. وکالت به صورت کلی در اقسام مختلفی وجود دارد که در ادامه به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت و توضیحاتی را در باره ی هر یک ارائه می دهیم:

انواع وکالت

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی یک عنوان است و این عنوان در مواردی به کار برده می شود که شخصی، وکیل خود را انتخاب و با انعقاد قرارداد وکالت از او می ‌خواهد وکالت او را برای دفاع از حقش در مراجع قضایی بر عهده بگیرد.

وکیل تسخیری

هنگامی که یک دعوای کیفری وجود داشته باشد که الزام حضور وکیل در آن احساس شود اما فرد قادر به اخذ وکیل به علت نداشتن بضاعات مالی نباشد در آن صورت خود دادگاه برای فرد یک وکیل ملک رایگان اخذ می کند. این وکیل حق هیچگونه دریافت حق لوکاله ای را از موکل خود ندارد و باید تمام سعی و تلاش خود را در خصوص پرونده ی موکل خود بکند تا به سرانجام برساند. عنوان وکیل ملکی خوب که به این ترتیب وارد پرونده می‌شود، وکیل تسخیری است.

وکیل معاضدتی

در مواردی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی به دلایلی امکان گرفتن وکیل نداشته باشند، با تشخیص عسرو حرج موکل از سوی دادگاه یا تشخیص کمیسیون معاضدت کانون وکلا، در این موارد وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص معسر را بر عهده می‌گیرد. عنوان وکیل یاد شده در این موارد، وکیل معاضدتی است.

وکیل اتفاقی

وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که دارای تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و با بالاتر در رشته  حقوق یا فقه و یا مبانی حقوق اسلامی است و به شغل وکالت مشغول است اما وکیل اتفاقی عنوانی است که به فردی داده می شود که دارای شغل وکالت نیست.

در واقع  اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی شغل اصلی او وکالت نباشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، خارج از چرخه و آزمون‌های سخت کانون وکلای دادگستری، از این کانون برای همان مورد خاص پروانه وکالت موردی بگیرد، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند به این امر اقدام کند. شخصی که با این روش وکالت موردی برای دفاع از حقوق بستگانش گرفته‌است را وکیل ملک اتفاقی گویند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 377 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:01

شرکت های تغییر دکوراسیون طراحی داخلی به خوبی نشان می ‌دهد که افراد بیش از پیش به زیبایی محیط داخلی منزل و محل کارشان اهمیت می دهند و برای طراحی آن هزینه می کنند. شرکت ‌های تغییر دکوراسیون کارشان این است که دکوراسیون منزل و یا محل کار را تغییر داده و آن را به شکل کاملا اصولی و استاندارد بر طبق سلایق شما بچینند.  به طور معمول اکثر شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی، تمامی خدمات ساختمانی و خدمات مربوط به طراحی داخلی را انجام می ‌دهند. یعنی چه شما تصمیم به طراحی نمای ساختمان بگیرید و یا بخواهید چیدمان و دیزاین داخلی واحد خود را تغییر دهید، می‌توانید از مشاوره و خدمات اجرایی این شرکت ‌معماری داخلی هلگر  بهره ‌مند شوید.

یکی از دغدغه های اصلی افراد این است که چطور می شود از میان شرکت های زیادی که کار طراحی داخلی انجام می دهند بهترین شرکت را انتخاب کرد؟ در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص نکاتی صحبت کنیم که به شما در انتخاب یک شرکت طراحی خوب بسیار کمک می نماید:

 

شناخت درست شرکت های تغییر دکوراسیون

 

اگر قصد داریم بازسازی انجام دهید بررسی کنید و ببینید که شرکت مربوطه چند پروژه بازسازی انجام داده است. توصیه می شود که حتما رزومه کاری شرکت های تغییر دکوراسیون را بررسی کنید و اگر شرکت مورد نظر قبلا پروژه مشابهی را انجام نداده بهتر است سراغ شرکت طراحی داخلی دیگری برای کار خود بروید.

 

بررسی کردن نمونه کارهای شرکت

 

بررسی کردن نمونه کارهای شرکت راهکار دیگری برای تشخیص کیفیت کار شرکت طراحی است. بهتر است که از شرکتی کمک بگیرید که کپی ‌کار نبوده و برای هر پروژه ایده ‌های جدید و خلاقانه داشته باشد. شرکت‌های خوب همواره به دنبال ایده ‌پردازی هستند. به جز بررسی نمونه ‌کارها می ‌توانید از طراح در مورد پروژه مورد نظرتان سوال بپرسید و جواب‌های او را بررسی کنید. از طریق این روش می ‌توانید تشخیص دهید که سبک کاری این طراح تا چه اندازه با سلیقه و نیاز شما هماهنگ است.

 

زمان مورد نیاز برای اجرای پروژه

 

ببینید که شرکت برای اجرای پروژه چقدر زمان لازم دارد؟ قبل از شروع به انجام دادن پروژه شرکت های دکوراسیون داخلی با توجه به مواردی همچون توانایی، نیروی کار و شلوغی سرشان یک تخمین زمانی در خصوص اتمام کار ارائه می دهند. بنابراین باید ببینید که آیا زمان پیشنهادی آن‌ها با زمانبندی شما هماهنگ است یا خیر. از طرفی دیگر خیلی مهم است که شرکت مورد نظر بتواند پروژه را در همان زمانی که اعلام کرده تحویل دهد. این مسئله را می‌توانید با بررسی سابقه کاری‌ و ضمانتی که برای این منظور می‌دهند متوجه شوید.

 

داشتن تعهد در خصوص کیفیت کاری

 

کیفیت در هر کاری حرف اول را می زند. اینکه برای هر بخش از پروژه از چه متریال‌، مواد و مصالحی استفاده می‌ شود وهر یک از متریال‌ ها از کدام برند تهیه می ‌شوند بسیار حائز اهمیت است. بهتر است که نوع مصالح و برند آن‌ها را در قراردادتان با شرکت های تغییر دکوراسیون  قید کنید تا مطمئن باشید که سرتان کلاه نمی ‌رود.

 

تضمین

 

اکثر شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی خوب و حرفه ای به دلیل آنکه نسبت به کارشان و تخصصی که دارند مطمئن هستند کارشان را تضمین می ‌کنند و در قالب یک قرارداد درست و حسابی به شما اطمینان خاطر می ‌دهند که بر همه چیز کنترل خواهند داشت. به طور معمول وقتی با شرکت های طراحی و دکوراسیون کار می کنید به تضمین کیفیت ان ها توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان مثال در طراحی های سه بعدی پیش از اجرای بهتر است از شرکت دکوراسیون داخلی  بخواهید که تطبیق طرح سه بعدی ارائه شده را در اجرا تضمین کند.

 

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 272 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400 ساعت: 1:03

خرید میز اداری مدرن و شیک

 

خرید میز اداری مدرن : میز اداری از جمله لوازم ضروری برای تمامی ادارات و سازمان ها و نهادها و ارگان ها به شمار   می رود. امروزه کارمندان و پرسنل اکثر اوقات کاری خود را در پشت میزهایشان سپری می نمایند. به همین علت کارفرما برای آنکه بازدهی و کارایی کارمندان خود را افزایش دهد لازم است که یک میز مدرن مناسب را برای آن ها تهیه نماید. یکی از میزهایی که برای استفاده در شرکت ها و اداره ها بسیار مناسب است، میز مدرن می باشد. میزهای مدرن به میزهایی گفته می شود که از نظر طراحی و ساخت شکل های جدیدی دارند. استفاده از میزهای اداری مدرن و شیک بر روی دکوراسیون داخلی شرکت ها تاثیرات مثبت بسیاری می گذارد و حال و هوای شرکت و اداره را کاملا دگرگون می سازد. این دگرگونی به طور مستقیم بر روی روحیه ی افراد مشغول به کار در ادارهو شرکت تاثیر می گذارد. در حین خرید میز اداری مدرن باید به نکاتی توجه داشت که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

 

نکات مهم در خرید میز اداری مدرن وود تک

یکی از مهم ترین نکات در حین خرید میز اداری، توجه به متریال میز است. امروزه میزهای اداری در متریال های گوناگونی همچون چوب، ام دی اف و فلز طراحی و ساخته می شوند که هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند. به طور معمول میزهای طراحی شده از چوب طبیعی در مقایسه با میزهای ام دی اف و میز های فلزی گران قیمت تر بوده و اغلب برای سبک های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از میزها به قدری باشکوه و زیبا هستند که در نگاه اول هر مخاطبی را مجذوب و شیفته خود می کنند. در مقابل میزهای ام دی اف و میزهای فلزی ارزان قیمت تر هستند و برای سبک های مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

از دیگر نکات مهمی که در حین خرید میز باید به آن توجه داشت، رنگ میز است. انتخاب رنگ میز  مدرن وود تک موضوعی کاملا سلیقه ای است. عده ای رنگ های تیره را می پسندند و معتقدند که رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند و عده ای دیگر هم ترجیح می دهند که از رنگ های روشن استفاده کنند و می گویند که رنگ های روشن فضا را روشن تر می کند. برای انتخاب رنگ میز باید به رنگ دیوارها و رنگ متریال مورد استفاده شده در کف توجه کرد تا در نهایت رنگی را انتخاب کرد که هماهنگی های لازم را با فضا داشته باشد.

 

استحکام بالای میز و صندلی های وود تک

استحکام میز اداری از جنبه های بسیار مهم یک میز است. اگر بر روی یک میز نیاز است وسایل سنگین قرار گیرد بهتر است از میزهایی استفاده نمایید که دارای استحکام بالایی باشند. میزهای چوبی ام دی اف و فلزی میزهایی هستند که دارای استحکام خوبی می باشند. اما اگر یک میز جنبه دکوری دارد و کار زیادی با آن ندارید می توانید از میزهای لوکس تر و سبک تر مانند میزهای شیشه ای استفاد کنید. از خرید میز اداری مدرن فضای اداره و شرکت خو درا در نظر داشته باشید و براساس آن میز مدرن ود تک  مورد نظر خود را انتخاب نمایید. میز اداری اگر بیش از حد بزرگ باشد کل فضای موجود و در دسترس را به خود اختصاص می دهد و ممکن است در رفت و آمد مشکلاتی را ایجاد نماید. اگر میز اداری خیلی کوچک هم باشد کارمندان نمی توانند وسایل ها و ابزارهای مورد نیاز و پرکاربرد خود را بر روی آن قرار دهند. بنابراین توصیه می شود که  قبل از خرید میز باید حتما به خوبی فضای کاری را مورد تحلیل و سنجش قرار داد تا در نهایت یک میز با اندازه ای مناسب را تهیه نمود.

  •  
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 277 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:00

مراقبت از دندان کامپوزیت شده

دندان کامپوزیت : زیبایی دندان ها به شدت بر روی زیبایی لبخند تاثیرگذار است. کامپوزیت یکی از تکنیک های مدرن در حوزه ی دندانپزشکی زیبایی است که به کمک آن می توانید لبخندتان را زیباتر کنید. مواد کامپوزیتی به صورت خمیری بوده و همرنگ دندان‌هاست که یک لایه نازک از آن بر روی سطح دندان قرار می ‌گیرد و فرم داده می‌ شود. با کامپوزیت ونیر می توانید عیوبی همچون بدرنگی و زردی دندان ها، لب پریدگی و شکستگی های جزئی را مخفی نمایید. هر یک از روش های اصلاح طرح لبخند که امروزه برای زیبایی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد مراقبت های خاص خود را دارد که باید توسط فرد به خوبی صورت گیرد. در ادامه قصد داریم در خصوص نکات مراقبتی کامپوزیت شده صحبت نماییم:

 

مسواک زدن بعد از دندان کامپوزیت

رعایت بهداشت دهان و دندان پس از کامپوزیت بسیار مهم است. بدین منظور توصیه می شود که حتما پس از هر وعده ی غذایی دندان هایتان را مسواک بزنید. برخی از افراد معتقدند که مسواک زدن های مکرر موجب کدر شدن کامپوزیت می شود. برای رفع این مشکل هم راه حلی وجود دارد. راه حل آن پولیش کردن است. در صورتی که پس از مدتی احساس کردید که کامپوزیت های دندان هایتان درخشندگی و زیبایی روز اول را ندارد می توانید به دندانپزشک مراجعه نمایید تا آن ها را برایتان پولیش نماید. با پولیش کامپوزیت هایتان مثل روز اول زیب و درخشان خواهد شد.

 

استفاده از نخ دندان

مسواک زدن به تنهایی کافی نیست چرا که مسواک نمی تواند بین دندان ها را پاکسازی نماید. بنابراین توصیه می شود که در کنار مسواک زدن حتما از نخ دندان نیز استفاده نمایید. نخ دندان نقش بسیار مهمی در تمیزی و پاکسازی دندان ها دارد و دندانپزشک حتما استفاده از نخ دندان را برای شما توصیه می کند.

عدم استفاده از کامپوزیت به عنوان ابزار

کامپوزیت ها از ظرافت بسیاری برخوردار هستند و باید به درستی از آن ها استفاده نمایید در غیر این صورت دچار آسیب می شوند. جویدن ناخن، مداد، یخ و دیگر موا غذایی سخت مواردی هستند که موجب آسیب رساندن به کامپوزیت ونیر دندان می شوند. بنابراین از به کار بردن کامپوزیت دندان به جای ابزار خودداری کنید. توصیه ی دیگری که به شما می شود آن است که در خوردن خوراکی های سفت مانند فندق، پسته و بادام احتیاط نمایید زیرا با مصرف این نوع از مواد که نیاز به جویدن طولانی مدت دارد احتمال آسیب دیدگی کامپوزیت ها وجود دارد .

خودداری از مصرف خوراکی های رنگی

به مدت 24 ساعت پس از کامپوزیت ونیر دندان از مصرف غذاها و خوراکی و نوشیدنی های رنگی مانند نوشابه، چای و قهوه باید خودداری شود زیرا کامپوزیت در این مدت زمان به شدت مستعد جذب موارد رنگی می باشد. بعد از گذشت این مدت می توانید خوراکی های رنگی استفاده نمایید اما توجه داشته باشید که نباید زیاده روی نمایید زیرا احتمال تغییر رنگ کامپوزیت وجود دارد و در نتیجه کامپوزیت ها زیبایی و درخشندگی خود را از دست می دهند. بنابراین توصیه ای که به شما می شود آن است که مصرف خوراکی ها و نوشیدنی های رنگی را به حداقل برسانید.

 

معاینه دندان ها به طور مکرر

دندان هایی که به صورت کامپوزیت ونیر دندان ترمیم می شوند باید به طور مدام معاینه شوند . برای اینکه دندان های شما طول عمر و ماندگاری بالاتری داشته باشند باید به شکل مداوم به دندانپزشک مراجعه کنید. با مراجعه مداوم به دندان پزشک شرایط دندان  کامپوزیت شده همواره بررسی می شود و اگر مشکی وجود داشته باشد سریعا برطرف می شود و بدین ترتیب هم سلامت دندان هایتان حفظ می شود و هم ماندگاری و طول عمر کامپوزیت ها افزایش می یابد.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:09

مشاوره رایگان با وکیل جزو خدمات بسیار ارزشمند برخی از موسسات حقوقی است.  متاسفانه دیده شده که افرادی که از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی قرار نداشته اند نتوانسته اند از خدمات وکیل ملک استفاده نمایند و به دلیل ناآگاهی از مسائل حقوقی دچار ضرر و زیان های بسیاری شده اند. مشاوره رایگان با وکیل برای افراد نیازمند می تواند بسیار سودمند و موثر باشد. به طور معمول مشاوره رایگان حقوقی از طریق فضای مجازی و یا مشاوره حقوقی تلفنی صورت می ‌گیرد.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی به شکل رایگان امروزه بسیار پرطرفدار است چرا که افراد در طول شبانه روز می توانند با وکیل در ارتباط باشند و سوالات خود را مطرح نمایند. در حال حاضر می توان به طور قطع گفت که تمامی موسسات حقوقی دارای وب سایت و اکانت های مختلف در شبکه های مجازی هستند که در واقع یک راه ارتباطی با وکیل هستند. تمامی افراد می توانند سوالات و ابهامات حقوقی خود را در وب سایت درج نمایند و منتظر باشند تا وکیل پاسخ خود را بگوید. این نوع از مشاوره حقوقی رایگان می‌ تواند برای سوالات کوتاه و با درجه اهمیت پایین مناسب باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حقوقی آنلاین دارای مزایای بیشتری است. در مشاوره حقوقی تلفنی به دلیل مکالمه گفتاری و عدم نیاز به تایپ و خستگی ناشی می ‌توان مسائل را بهتر و با توضیح بیشتر برای وکیل ملک مربوطه توضیح داد. علاوه بر این وکیل نیز می ‌تواند به طور کامل بر روی مشاوره حقوقی خود تمرکز کرده و پاسخ را به بهترین و راحت ‌ترین شیوه ی ممکن اعلام نماید. همچنین موکل با شنیدن صدای فرد مشاوره دهنده احساس بهتری نسبت به روند مشاوره حقوقی خواهد داشت. در مشاوره حقوقی تلفنی امکان طرح سوالات مختلف وجود دارد و شاید بتوان گفت بهترین نوع مشاوره حقوقی رایگان همین روش است.

همانطور که گفتیم مشاوره رایگان با وکیل املاک به شکل تلفنی مزایای بیشتری در مقایسه با روش آنلاین دارد اما این روش هم محدودیت هایی را دارا می باشد.  یکی از این محدودیت‌ها عدم بررسی دقیق اوراق و مدارک و اسناد پرونده است. هر چند که شاید بتوان با استفاده از مجازی این مدارک را برای وکیل املاک و یا مشاور ارسال نمود. اما زمانی که حجم مدارک زیاد باشد و یا عکس‌ها از کیفیت لازم برخوردار نباشد، بهتر است از مشاوره حقوقی حضوری استفاده شود که طبیعتا در این شرایط می‌ بایست حق المشاوره پرداخت گردد.

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

  1. امکان استفاده از نظرات وکیل متخصص و یا مشاور حقوقی در سریعترین زمان ممکن
  2. صرفه جویی در زمان و هزینه  
  3. پاسخ به سوالات ساده حقوقی
  4. آگاه شدن افراد از روند دعاوی حقوقی و کیفری و ایجاد پیش زمینه جهت استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی تر

آیا مشاوره رایگان با وکیل راه حل خوبی است

متاسفانه فرهنگ بسیار غلطی در کشور ما رواج پیدا نموده است و آن هم این است که می گویند خدمات رایگان و ارزان قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. اینگونه افراد کیفیت را به طور مستقیم تابعی از هزینه می دانند. در پاسخ باید بگوییم که به هیچ عنوان اینطور نیست و خدمات رایگان وکیل برای مشکلات ساده بسیار موثر است اما طبیعتا اگر مشکل پرونده از پیچیدگی بالایی برخوردار باشد یک مشاوره رایگان به شکل آنلاین و یا تلفنی نمی تواند گره از کار پرونده باز کند. در چنین شرایطی حتما باید کار به شکل حضوری پیش رود.

پرونده‌ هایی که نیازمند مطالعه اوراق و اسناد پرونده هستند و یا برای توضیحات می ‌بایست حتما به صورت حضوری به فرد متخصص مراجعه کرد، از جمله مواردی هستند که نمی ‌توان با مشاوره حقوقی رایگان به مطلوب بودن نتیجه امیدوار بود.

  • ۰۰/۰۲/۲۳
  •  
  •  
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:41